اخبار و اطلاعات مربوط به دروس

در این وبلاگ مباحث مرتبط با دروس تدریسی توسط اینجانب پیگیری می شود.

اخبار و اطلاعات مربوط به دروس

در این وبلاگ مباحث مرتبط با دروس تدریسی توسط اینجانب پیگیری می شود.

هدیه ای از طرف دانشجویان
Mbt925.ir

ویجت نی نی من

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

با سلام خدمت همه دانشجویان فعال و پویا که در تابستان هم دست از تلاش برنمیدارن!

در مدت زمانی که نی نی کوچولوی من توی راه بود، یک ویجت ساده براش نوشته بودم که سنش رو نشون میداد.

بعد از تولدش، کمی کاملش کردم و نکات آموزشی بهش اضافه کردم. یعنی:

  • قابلیت چند زبانه و امکان سوئیچ بین زبان ها در داخل نرم افزار (نه وابسته به سیستم عامل)
  • چند تم بودن برای جنسیت های مختلف
  • استفاده از قابلیت راست به چپ برای زبان های راست به چپ

اگر تمایل داشتید می تونید یه نگاه تخصصی بهش بندازید:

https://cafebazaar.ir/app/ir.mbt925.mybaby/?l=fa

  • بیگلری

نظرات  (۱۴)

  • دانشجوی قدیمی
  • سلامم دکتر تبریک میگم پدر شدید
    عکس نی نی تون رو بذارید ببینیم لطفا
    پاسخ:
    سلام. ممنون.
    در اسرع وقت انشالله
    سلام  تبریک میگم به شما و خانوادتون 
    شیرینی فراموش نشه :)))
    پاسخ:
    سلام. ممنون. حتما
    سلام استاد خیلی خیلی تبریک میگم..
    انشالله خوش قدم باشه و سایتون همیشه بالاسرش.
    :))
    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنون.
    سلام و عرض تبریک

    انشاالله که فرزندی صالح و دست گیر تربیت کنید.
    خوش حال شدم.
    :))

    پاسخ:
    سلام و تشکر
  • مجتبی خوریانی
  • سلام استاد

    تبریک فراوان!
    خوش قدم باشه ایشالله
    پاسخ:
    سلام. ممنون.
  • دانشجوی خوب :)
  • سلام استاد. آقا تبریک ، تبریک به شما تبریک به خانوادتون تبریک به همه
    ان شاالله همیشه سلامت باشه
    پاسخ:
    سلام. تشکر
  • دانیال کیقبادی
  • مبارک باشه استاد
    ایشالا سایتون همیشه رو سرش باشه
    پاسخ:
    سلام. ممنون
    salam ostad khaste nabashin 
    ye aaaaaaaaaaaaaaalame tabrik. :D
    پاسخ:
    سلام. تشکر
  • محدثه شاه حسینی
  • سلام خیلی خیلی تبریک میگم
    خبرخیلی خوشحال کننده ای بود
    ایشالله براتون سبب خیر باشه
    اسمشون رو بهمون میگید؟
    پاسخ:
    سلام. ممنون.
    خیر!
    :))))
    سلام 
    تبریک عرض میکنم خدمت شما

    پاسخ:
    سلام. تشکر
  • محدثه شاه حسینی
  • قسمت اخرش حرف من نبود ببخشید
    مشکل از نویسنده بود که ازطرف من نوشت
    :(
    :))))
    پاسخ:
    اشکالی نداره
  • زلال احمدیان
  • سلام
    قدمش مبارک استاد
    ایشالا سالهای سال سایتون بالای سرش باشه
    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنون
  • هانیه عباسیان
  • سلام استاد .
    خیلی خوش حال شدم D:  به شما و خانواده محترم تبریک فراوووون می گم .
    ان شاالله که همیشه سایتون رو سرش باشه :)))
    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنون. لطف دارید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی