اخبار و اطلاعات مربوط به دروس

در این وبلاگ مباحث مرتبط با دروس تدریسی توسط اینجانب پیگیری می شود.

اخبار و اطلاعات مربوط به دروس

در این وبلاگ مباحث مرتبط با دروس تدریسی توسط اینجانب پیگیری می شود.

هدیه ای از طرف دانشجویان
Mbt925.ir

انجمن علمی دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه صنعتی مونیخ و دانشگاه پلی‌تکنیک فدرال لوزان برگزار می‌کند:

۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۴
دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر

این مسابقه به صورت هم‌زمان بین سه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، صنعتی مونیخ و پلی‌تکنیک لوزان برگزار می‌شود.
برای ثبت نام به سایت رویداد به نشانی http://icpc.aut.ac.ir/ مراجعه کنید.

  • بیگلری

نظرات  (۳)

  • مجتبی خوریانی
  • پیشبینی:
    تیم CrockPot اول میشه
  • مجتبی خوریانی
  • همونجوری که حدس زدم تیم CrockPot مقتدرانه اول شد.

    سوال J مسابقه من واقعأ متوجه نشدم
    الگوریتم Dijkstra با پیاده سازی Heap روی ورودی مسأله RTE میده!!!

    کسی اگه چراش رو میدونه لطفأ به من بگه

    پاسخ:
    ممکنه اشکال از پیاده سازی شما باشه!
  • مجتبی خوریانی
  • http://scod.ir/Yhd

    اینجا من اصلأ هیچ چیزی رو چاپ نکردم و مسأله رو حل نکردم فقط Dijkstra رو روی گراف مسأله اجرا کردم که RTE داد. خواستم مطمئن بشم دستکاری های من باعث خطا نمیشه(دستورات شرط خط 91 که اینجا برش داشتم)

    شاید پیاده سازی من مشکل داشته باشه ولی خیلی از سوال های کوتاه ترین مسیر تک مبدأ و بدون یال منفی رو من با این پیاده سازی نوشتم و مشکلی نداشته تا الآن

    یک شاید دیگه می مونه که بعد از دیدن ورودی های مسأله مشخص میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی