اخبار و اطلاعات مربوط به دروس

در این وبلاگ مباحث مرتبط با دروس تدریسی توسط اینجانب پیگیری می شود.

اخبار و اطلاعات مربوط به دروس

در این وبلاگ مباحث مرتبط با دروس تدریسی توسط اینجانب پیگیری می شود.

هدیه ای از طرف دانشجویان
Mbt925.ir

ACM - نحوه انتخاب دو نماینده دانشگاه

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

در ادامه شش تیم اول رو مشاهده می کنید که دو تیم اول به عنوان نماینده دانشگاه انتخاب شدن.

البته امسال بچه ها خیلی خیلی ضعیف کار کردن و اصلا در مسابقات اینترنتی شرکت نکردن. برای مثال، خبر نداشتن از مسابقه اینترنتی شریف عذر بدتر از گناهه!

  • بیگلری

نظرات  (۴۱)

http://sharecode.io/contests/ranklist/61839759
تو مسابقه شریف اختلاف بین تیم اول و دوم 50 رتبه و 2 سوال!!و اختلاف بین تیم دوم و سوم دانشگاه 1 رتبه و اختلاف زمان 10 دقیقه بود ولی طبق فرمول شما اختلاف امتیار بین تیم اول و دوم با اختلاف امتیاز بین تیم دوم و سوم برابره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فرمولتون خیلی مشکل داره و عامل های خیلی زیادی رو بررسی نکردید مثل تعداد کل تیم ها و...
تیم دوم عادلانه انتخاب نشده
پاسخ:
من هرگز نگفتم این فرمول هیچ نقصی نداره! هدف محاسبه دقیق امتیازها نبوده.
سلام 
لطفا اسم اعضای دو گروه اول رو هم بگید 

پاسخ:
سلام. اسم اعضارو ای سی امی ها باید خودشون بدونن!
دوست ناشناس
مهم اینجا مهارت کد زنیه و تسلط
من خودم فقط برای نمره درسم تو ACM دانشکده شرکت کردم اما میدیدم که چجوری تیم دوم داشت تلاش میکرد و از حل سوالاتش خوشحال میشد!
چیزی که من که توی سایت دختران که بودم از تیم دیگه ای ندیدم...
یکم بعضی وقتا خوبه ادم منصف باشه
تقریبا خوب کار کردن 
ولی توقع ما بیشتر بود 
خسته نباشید دوستان ......
هر دوتیم خسته نباشین .  هر چند انتظار بیشتری میرفت ولی چون میدونم راحت نیست و به علاوه در سال های قبل هم نتیجه چشم گیر تری نداشتیم پس نمیتونم بگم بد کار کردین. زحمت کشیدید دوستان. موفق باشید.
ممنون از لطف دوستان :)

ولی لطفا دلیل اینکه چرا انتظار بهتری از تیم ها داشتین رو هم بیان کنین  تا شاید ماها که رفتیم اونجا قانع شدیم ! 
انتظار داشتن از کسی وقتی معنی و مفهوم داره که واسه او شخص کاری انجام شده باشه یا حمایتی صورت گرفته باشه و اون اشخاص نتونسته باشن جواب این حمایتارو بدن !

-دو هفته از انتخاب تیم های اعزامی مسابقه اصلی بود توی این دو هفته دانشکده چه فعالیتی برا تیم ها انجام داد ؟! دانشگاه تهران برای تیم های شرکت کنندش 9 تا مسابقه آمادگی برگزار کرد تو این دو هفته ! ولی بچه های ما دنبال پول ثبت نام تو مسابقه دویدن تو این دوهفته ! حالا بماند که هنوزم دنبالشن :D 

-تیم های شریف مربیشون تیم اول سال پیش بود 
-سایر تیم های شهرستانی مربیشون یکی از مسولین دانشکدشون بود که حداقل یه دلگرمیی باشه ! حالا شما بیا تو دانشکده ما از مسولین سوال کن تیم های دانشکدت چندم شدن کلا :D 
-تمام اینا به کنار با این وضع کارکردن ACM تو این دانشکده فقط ما میتونستیم 2 سوالو جواب بدیم از سوالا اون یه دونه بیشترش اضافه کاری بوده :D درسته یه شخصی که خودشو ACMi می دونه باید خودش دنبال سوالو حل سوال باشه ولی کو انگیزه ؟ کو شوق ؟ کو شخصی که بشه ازش سوال پرسید ؟ :D 

حالا از ماکه گذشت ولی امییدوارم واسه شماهایی که ACM دوست دارید این مشکلات پیش نیاد 
پاسخ:
سلام. من با حرف های شما مخالف نیستم. هرچند ACM همه جا یک فعالیت دانشجو محور هست. هیچ جا انتظاری از مسئولین ندارن.
اگر کسی برای سوال پرسیدن وجود نداره، دلیلش اینه که سال بالایی های شما هم بر طبق منطق خود شما عمل کردن و ادامه ندادن!
تیم های شریف اگر اون مربی رو هم نداشتن براشون مشکلی پیش نمیومد.
مسابقه آمادگی برگزار کردن برای تیم هایی که خودشون رو آماده کردن خوبه. نه اینکه همینطوری دور همی برگزار بشه. اون یک مسابقه هم، مسابقه انتخابی بود.
تجربه اثبات کرده که همراه داشتن یک مسئول دانشکده به عنوان مربی فقط جلوی خیلی از تفریحات دانشجویی رو می گیره و هیچ سودی نداره مگر در موارد خاص.

در ضمن نتیجه کسب شده توسط تیم شما خوب بود. در حدی بود که من تصور می کردم. هر چند از تیم FUST انتظار بیشتری داشتم.
  • محمد علی عرفانی
  • دوستانی که فک می‌کنن ما ضعیف کار می‌کنیم یا اصلا کار نمی‌کنیم یا داریم حقشنو می‌خوریم یا جایگاه شنو گرفتیم بشینن کار کنن ساله دیگه اونا تیمشون  بره چون ما ایشالا ۱ ساله کامل دیگه در خدمتتون هستیم .

    در جواب اون دوستی‌ هم که میگفت اینا سوال حل میکردن خوشحال بودن  ، شما حل کن خوشحالی‌ نکن .
    برین فر بزنین در مورد استادا و دانشگاهو بیابونی بودن منطقه و هوای پردیسو این حرفا در عوض ای‌سی‌ام .  
    آقای بهروزی اول اینکه چرا نوشتم کمتر از انتظار بود بیشتر منظورم fust بوده با توجه به عملکرد خوبشون قبل از شریف. تیم شما هم بخوام صادقانه بگم اصلا انتظار انتخاب شما رو نداشتم تیمی که در انتخابی شریف شرکت نکرد و اعضای تیمشم ثابت نبود. اما با توجه به امتیازات جای اعتراضی برام نموند و به این انتخاب احترام گذاشتم. اینم میگید که نباید انتظار بیشتری از شما میداشتیم این انتظار رو بذارید به حساب این که ما شما ترم بالایی ما هستید و اعضای تیمتون تا جایی من شنیدم کد زن های خوبی هستن .
    دوم هم اینکه در اینجا نظرات یا انتقادات تندی نمیبینم این واکنش ها رو حتی ما بد ترشم در سال قبل دیدیم. باز هم خواهیم دید. همه که قرار نیست راضی باشن!!! :)
    سوم اینکه من در پستم این رو ذکر کردم که در مقایسه با سال قبل بد نبودید. من هم این فرصت رو پیدا کردم این مسابقات رو تجربه کنم و میدونم که حل دو سه سوال هم آسون نیست. پس انقدر دلگیر نباشید لطفا!
  • مجتبی خوریانی
  • من هم از خودمون انتظار بیشتری داشتم
    تو مسابقات قبلی نتیجه بدی حداقل نگرفتیم ولی آخری و اصلی نتیجه خوبی نگرفتیم که هیچ، نتیجه بدی گرفتیم
    سوالی بود راجعبه گراف که کلی وقت و انرژی گرفت و پیشبینیم این بود که حل میشه ولی آخر به جایی نرسید و ضد حال بدی بود در ادامه هم انرژی ای برای سوال ساده تر(H طبق آمار) نبود
    تیم دیگه خوب کار کرد و خیلی خوشحالم سوال بیشتری حل کرد که برای سهمیه سال های بعد خوبه
  • خطاب به عرفانی
  • شما اصن ضعیف کار نکردید و فوق العاده بودید
    با این مدل صحبتتون هم شک ندارم اعضای تیم crockpot زیر دست شما اموزش دیدن
    پاسخ:
    این وبلاگ جای این بحث های بی نتیجه نیست.
  • محمد علی عرفانی
  • امثال شما فقط میتونن حرف بزنن    :) 
    اون آقای حقانی 5 ساله داره کد سامبیت میکنه من و شما چیکار کردیم این 5 سال ؟

  • خطاب به عرفانی
  • کسی که حرف میزنه شمایید کری خونی صفحه اینستاگرامتون همه جا پخش شده بود و گروهی از 92یی ها که برای نمره اومده بودن بهتر از شما عملکردند
    اعتماد به نفستون ستودنیه با این مدل کامنت گذاشتنتون
    من اصن بلد نیستم کدبزنم کنجکاو شدم بدونم شما چه کدری هستید که بقیه باید بترسن از حضورتون و برای خوشحالی بعد از اکسپت بقیه نظردهی میکنید ؟
  • Danial ebrahimi
  • اینکه فرمول محاسبه امتیازات یک مسٔله فرمال بود حرفی نداریم.
     و شخصا ترجیح میدام به جای این طور امتیاز دهی صرفا اسم تیم هایی که به مرحله بعد راه پیدا میکنند رو ببینم.
    اما در رابطه با حرف دوستم آقای بهروزی باید بگم کاملا با ایشون موافقم و سوال اینجاس که چرا همیشه توی این دانشکاه باید همه توی هر فیلد کاری چرخ رو از اول درست کنن؟؟ ینی توی این دانشگاه (کل مجموعه)هیچ کسی نیست که بخاد برای تیم های داوطلبانه ای که در نهایت برای بالابردن اسم دانشکاه دارن تلاش میکنند کاری کنه یا قدمی برداره؟؟
    دانشگاه های دیگه هزینه میکنند و مسٔولین وقت میذارن که اگر تیم ها رو از تمام کشور از شریف تا فردوسی و هر جای دیگه بکشونن داخل داتشگاه شون تا فضای دانشکده اماده بشه برای سال های بعد ازشون تجربه بگیرن و همه تیم هاشون تجربه نسبی رقابت واقعی تری رو داشته باشن! نه ۲تیم +۲تفر...

    دوست ناشناسمون هم باید بدونه که قسمتی از ACM مهارت Coding  هست و قسمتی هم یکپارچه شدنه! وگرنه تیم ما هم به جز سوالات accept  شده ۴ سوال حل شده دیگه داشت که صرفا به خاطر اینکه اولین مسابقه حضوریمون کنار هم بود نتونستیم خوب زمان رو مدیریت کنیم!

    در کل هدف از همه این حرف ها این بود که:
    هر چند شخصا فیلد کاریم چیزی به جز ACM هست ام دوست داشتم با توجه به انرژی که این دوره گذاشتم نتبجه بهتری ببینم!
    و همچنین به نظر من با توجه به خود جوش بودن این کار و عدم حمایت از سمت دانشکاه نسبتا نتیجه های خوبی گرفته شد 
    و در نهایت چون اینجا سکوی ACM دانشکده است لازم میدونم بگم از کسانی که میتونن کاری کنن لطقا راه رو باز کتتد برای این فیلد تا حداقل سری های بعدی تیم ها بتونن خیلی بهتر عمل کنند...
    پاسخ:
    امتیازها به درخواست مکرر بچه ها گذاشته شد تا مشخص باشه مثل همیشه معیاری برای انتخاب وجود داره نه نظر شخصی.
  • محمد علی عرفانی
  • دوستانم میدونند که امسال تنها کاری که کردم واسه acm همون کلیپ بود من از عید کد سامبیت نکرده بودم ، برنامم هم نبود برم acm تهران بچه ها گفتن یار کم دارن واسه تهران بیام ، قسمتی از acm همین کل کل هاشه ولی نه تخریب کردن کاری که شما مثل این که شما دوست دارین ، ایشالا شما کار کنین ساله دیگه شما انتخواب شین برین ولی اگه تا سال دیگه همین خاله زنک بازیهاتونو بخواین ادامه بدین همینه وضعیت :) 
    منم کسی نیستم از من بترسند فقط سال پیش جدا از تیمم شرکت کردم تو داخلی از همه بیشتر سوال حل کردم 
    اونم لطف خدا بوده ، شما هم عوض مشارک در این محافل کلی کلی برین کد زنیتونو قوی کنین .
    برای خوشحالی کسی نظر هم نظر ندادم شما میگین این گروه خوشحال میشدن منم گفتم شما حل کنین خوشحالی نکنین :)

  • دانیال کیقبادی
  • واقعا من خودم انتظار بیشتری از تیممون داشتم.نسبت به اونچه قبل از شریف از خودمون دیده بودم؛رتبه خیلی بهتری رو انتظار داشتم.اگر هم ببنید ثبت دو تا سوال اول ما خیلی سریع بوده. مشکل اصلی گیر کردن روی سوال h,g بود...
    اما  خوشحالم که تیم رقیبمون :)) تونست رتبه بهتری رو  کسب کنه که خب در کل به نفع همه دانشکدست!
    در ادامه ی حرف جواد هم بگم که امیدوارم بودجه اکی شه! :/
  • خطاب به عرفانی
  • من هم کل کل رو دوست دارم . شما اول تند شروع کردید. .. میشه بیاید و در good bye 2015 سایت codeforce شرکت کنید و ما ببینیم چه میکنید  ؟
    من هم افتخار این رو داشته باشم خودم رو با کسی که از همه بیشتر سوال حل کرده در مسابقه داخلی مقایسه کنم ؟
  • محمد علی عرفانی
  • http://codeforces.com/profile/DontWorryBehappy

    این هندل من
  • خطاب به عرفانی
  • http://codeforces.com/profile/Khetab_Be_Erfani
    و من
    کل کل کردن خوبه اما هیچوقت در هیچ جایی مردم ندیده و نشناخته نمیان با هم کل کل کنن...
    من میگم اگه شما واقعا میتونی کسی رو به چالش بکشی، به جای طنازی و رجزخوانی از پشت پرده، اسم خودتو بگو تا ما هم باهات آشنا شیم و ببینیم چی تو چنته داری
    امسال شرکت کردن تو مسابقه برا بعضی ها شده بود تابو! در این که برای رفتن به این مسابقه به هرکاری دست میزدن که حالا گفتنش اینجا برای اونا صورت خوبی نداره....
    باید اجازه داد کسانی که راهو بلدند به این مسابقات برن هرچند تیم هایی که رفتن هم نتایج جالبی نگرفتند و دلیل این رو میشه تو عملکرد ناصحیح دانشکده دنبال کرد، هرچند که ما هرچه اینجا بگوییم بسان آب در هاون کوبیدن است چون هیچکدام از مسئولان حرف مارا نشنیده و نمیشنود...
    اما بیاید نیمه پر لیوان رو ببینید، خیلی راحت میشه برای سال بعد سه تیم را به این مسابقات فرستاد، انجمن که کار خاصی تو دانشکده انجام نمیده (حاضرم در این مورد بحث کنم) اما میتونه خیلی راحت یک فراخوان بده و کسانی که میخوان تو زمینه acm شرکت داشته باشن نام کاربری خود در سایت codeforces (بعنوان یه سایت معتبر) به انجمن بدهند و انجمن کار یک نفر رو به این اختصاص بده که بعد از هر کانتستی که برگزار میشه کار بچه ها پیگیری کنه، اونوقت سال آینده چنین حرفهایی زده نخواهد شد که شما بلدید و من بیشتر بلدم ‎:D
    ایشالا که بهترین نتیجه هارو بگیرید ‎:)‎
  • خطاب به عرفانی
  • ...
  • محمد علی عرفانی
  • عههههه کد نزد این دوستمون ؟؟ :) شرکت کرده بود که ....
    اسمش و بیشتر درک کن : DontWorryBehappy  
    :)
    ایشالا همیشه کد بزنی و خوپ پیش بری دیگه هم حوصله اینجاا نوشتن رو ندارم . 
    ولی یادت باشه ادب مرد به ز دولت اوست 

  • خطاب به عرفانی
  • از مردیت نگو خواهشا...
    مرد بودی شرکت میکردی ......
    mr erfani chera sherkat nakardi? acc ham k sakhte bodi
    دوستان این بچه بازی ها چیه در میارین شما ؟! 
    مطمئن باشین آقای عرفانی در این زمینه تجرش از ماها بیشتره 

    اگه دنبال اینین که وضع از اینی که هست بهتر بشه به جای کلکل هایی که عموما بجه های دبیرستانی باهم میکنن یکم تلاش و همکارینتونو بیشتر کنین !
  • خطاب به عرفانی
  • همکاریمون رو بیشتر میکنیم و وضع هم بهتر میکنیم به امید خدا
    فقط قبلش من(و احتمالا کسای دیگه)  میخواستیم بدونیم اقای عرفانی چه کدزنیه که خودش رو وحشتناک فرض میکنه !
    پاسخ:
    آقای... کافیه دیگه. برید تمرین کنید برای سال آینده و به جوون ترها انگیزه بدید.
    همه کدزن های ما خفن هستن.
  • محمد علی عرفانی
  • من الله توفیق ، ایشالا تا سال دیگه بقیه قوی شن :)
    به مهدکودک و پیش دبستانی شاهرود خوش آمدید
    کل کل کردن شما نشانه سن شماست :D
    سلام
    خطاب به همه دوستان ACM :

    جدا از کل کل هایی که داشتید، به فکر چاره کار و بالا بردن سطح  ACM دانشکده باشید ، اگر راهکاری هم دارید به نظر من بهتره فقط بیان کردنش نباشه ، وقت و انرژی براش بذارید . فقط خودتون رو در نظر نگیرید، الان ورودی های 93 و 94 دانشکده ما اشنایی خیلی کمی با ACM دارن و نسل های بعدی شما خواهند بود حداقل کاری که میتونید انجام بدید اینکه تجربیاتتون رو در اختیار اون ها هم قرار بدین ، زمانی که خود من با ورودی های 93 برنامه نویسی کار میکردم فقط 3 تا تیم از اونا توی مسابقه داخلی ما شرکت کردند ...
    پس وقت و انرژی گذاشتن میتونه خیلی مفید واقع بشه
    منتظر نباشید یک نفر پیدا بشه که برای شما وقت بذاره چون احتمالش خیلی کمه ، تنها کسی که میتونه باعث پیشرفتتون بشه ، خودتون هستید . ایده codeforce هم خیلی خوبه ولی بازم میگم ایده زیاده باید خودتون به فکر اجرایی کردنش باشید . انجمن هم از طرف جایی به اون صورت حمایت نمیشه .

    با سرزنش و مقایسه کردن تیم ها هم به نتیجه خاصی نمیرسید چون معلوم نیست خود شما که در جو مسابقه قرار میگیرید عملکردتون چجوری باشه .

    در مورد مربی هم امسال و پارسال که چیزی کم نداشتید ، انشاالله سال بعد مربی های بهتری داشته باشید .
    من میگم اگه دوستان انجمنی الان نمیتونن کارای ACM رو انجام بدن به عنوان تنها مسئولیتی که دارن (بجز سروصدا کردن و گذاشتن میتینگ های دوره ای با دوستان معلوم الحال و تذکرهای دوره ای رئیس دانشکده مبنی بر کمتر سر و صدا کردن و برگذاری مسابقات فوتبال PES) ، بیان و خیلی مردونه از اینکار کناره گیری کنن و کار رو به اهلش بسپرن! به خدا حلوا خیرلت نمیکنن که اینجوری ول کن انجمن نیستین :|
    بزارین یه بار فک کنیم انجمن داریم :/

    اگر منظور شما با منه ، من این ترم اصلا خودم رو عضو انجمن نمیدونم ، فعالیتی هم نداشتم به غیر از برگزاری مسابقه داخلی ، که یک ماه براش زمان گذاشتم ، کار کمی هم نبود ،قطعا اگر پیگیرش نبودم کسی نبود پیگیر باشه و برگزار نمیشد . شما فکر کنین من کناره گیری کردم ، بیاید ببینم میتونید به قول خودتون مردونه وقت و انرژی و درس و کلاستون رو برای این موضوع بذارین ؟! اگرم نظری پیشنهادی دارین اینجا اصلا جای بیان کردنش نیستپ حضوری بیان کنید . بیشتر از این ادامه ندین .

     اگر شما اهلش هستین کجا بودین تا الان که نمیشناختمتون :))) 

  • زلال احمدیان
  • سلام
    شاید خوب باشه نکاتی رو به عنوان یکی از اعضای اسبق انجمن ذکر کنم:
    هیچکس از دوره های پیشین انجمن هنوز در انجمن نیست و اگر خانم نادمی یا بنده در انجمن رویت میشیم بخاطر بعضی پرسش های درسی و علمی و یا انجام امور مربوط به دانشکده است!پس آدم دیگه ای نمیبینم که از قبل باشه که بخواد گفته بشه انجمن رو ول نمیکنید یا فلان و فلان.
    اگر انجمن خوش میگدشت بار اضافی تحمیل نمیکرد کل کل و جنجال با هر مسول دانشگاه یا دانشکده نداشت و برای خودش کمپ خوشگذشتن بود چرا کسی از بچه های دوره های پیشین نمونده؟
    مسابقه فوتبال هم اگر قدری هر یک از دوستان تفکر بکنند یادشون خواهد اومد که مربوط به انجمن دو دوره پیش بود و بغیر از اون در نمایشگاه خارج از دانشکذه ! برگذار شد.
    سر انتخابات انجمنها در اردیبهشتی که گذشت جز آقای کیقبادی هیچ کس داوطلب دارای صلاحیتی وجود نداشت! و انجمن در حال از بین رفتن بود و اگر همت دوستان برای بعضا اجبار و رفاقتی نبوذ حال انجمنی به نام انجمن کامپیوتر وجود نداشت. پس اگر جدا از عملکرد انجمن انتقادی دارید خودتون وارد میدون بشید برای دوره های اینده!
    اگر انجمن نبود این مسابقات acmدرون دانشکده ای وجود داشت؟یعنی انقدر همت دانشجویان عزیز دانشکده برای حرکت خودجوش بالاست؟فرض بالا و مشتاق انجام مسابقات تامین بودجه از نظرتون خیلی اوکی و ساده بود؟؟اگر همچین اعتقادی دارید بیشک خوشحال میشه انجمن که شما رو در انجام برگزاری یک مسابقه همراه خودش داشته باشه .
    .....
    هر روز به عنوان یک کل کل خیلی .. این کامنت ها رو میخوندم و فکر نمیکردم لازم بشه بعد از گذشت مدتها خودم هم کامنت بگدارم. و خوشحال میشم دوست یا دوستان دانشجو اگر نظراتی نقیض حرفم دارند به ایمیلم میل بزنند و به این کامنت نویسی زیر این پست پایان بدند.
    از استاد بیگلری هم بابت نوشتن این کامنت بی ربط به پست عدرخواهی میکنم.
  • دانشجوی متعجب
  • "بخاطر بعضی پرسش های درسی و علمی و یا انجام امور مربوط به دانشکده است"!!؟؟
    امور مربوط به دانشکده؟ پرسش های علمی و درسی؟ پس دلیل اخطارهای گاه و بیگاه رئیس دانشگده برای سر و صدا نکردن حضرات آیات بخاطره همینه؟ :| یا اینکه چرا انجام امور دانشکده باید بر دوش شما دانشجویان فداکار و از نمره گذشته (!!!) باشه که از درس و نمره و تفریح خودتون میزنید و با اینکه در انجمن نیستید، به کارهای زباد و مردافکن این دانشکده میپردازید؟ 

    "کل کل و جنجال با هر مسول دانشگاه یا دانشکده نداشت" ؟؟؟
    این رو هم نمیتونم برای خودم هضم کنم! اگه بشه به یکی دو مورد اشاره بشه که ما هم روشن بشیم :)

    "سر انتخابات انجمنها در اردیبهشتی که گذشت جز آقای کیقبادی هیچ کس داوطلب دارای صلاحیتی وجود نداشت" ؟؟؟
    میگم تو دانشکده که چیزی به اسم شورای نگهبان وجود نداره که مسئول رسیدگی به صلاحیت ها باشه! الان موضوعی که مطرح میشه این هست که حضرتعالی روی چه ملاک و معیاری میگین که ایشون صلاحیت کافی رو داشتن برای حضور در انجمن؟  البته من قصد توهین و افترا ندارم ولی بهتر میدونم که بجای حمایت چشم بسته و حرف زدن از طرف بقیه دوستان، حرف خودتون رو بزنید... شاید در انتخاب ایشون هم ملاحضاتی از جانب برخی دوستان شده است بنا بر شنیده های ما... قضاوت رو به خدا میسپریم...

    "اگر انجمن نبود این مسابقات acmدرون دانشکده ای وجود داشت؟یعنی انقدر همت دانشجویان عزیز دانشکده برای حرکت خودجوش بالاست؟فرض بالا و مشتاق انجام مسابقات تامین بودجه از نظرتون خیلی اوکی و ساده بود؟؟" ؟؟؟

    فک کنم "همت دانشجویان عزیز" بالاتر از این حرفاست! من فقط در چند مرحله میخوام این حرکت خودجوش رو تصویرسازی کنم:
    1 - برگزاری مسابقه روز پنجشنبه - آخرین مهلت ثبت نام سه شنبه - بدون خبر قبلی - فقط خبرداشتن دوستانی که گاه و بیگاه گذرشون به انجمن میوفته

    2 -  نصب علائم ACM در داخل سایت، باد کردن بادکنک ها در روز سه شنبه (!!!) توسط دوست دارای صلاحیت که به علت سر و صدای زیاد خیلی از دوستان ترم بالایی و دانشجویان ارشد از ایشون خواهش کردن که این امر خطیر رو در تایم دیگه ای انجام دهند که مزاحم دیگران نباشند... (لازم به ذکر هست که روز مسابقه هنوز بادکنک ها داشت باد میشد :))) )

    3 - فشار کافی و لازم از تمام جهات به صورت یک، دو و چند نفره به مسئول های سایت برای آماده کردن سیستم ها که نه تنها من هیچ کمکی رو مشاهده نکردم از علمای انجمن، بلکه تزریق استرس رو به نحو احسن انجام دادن :)

    4 - اگه افتخاری برای اجرای ACM باشه، به نظرم اون افتخار برای استاد بیگلری هست که اول دانشجویان رو علاقه مند و تشنه کردن و بعد هم اون ها رو تو این مسابقات سیراب میکنن، استاد دم شما گرم (y)

    5 -  خب میرسیم به مهمترین بخش کار و البته در کنار اون سخت ترین و جان فرساترین قسمت :|
    مواد لازم: یک نفر، یک دوربین/ توضیح: به جای بررسی کردن (بیشتر میشه گفت به علت عدم توانایی در حل )  مشکلات تیم ها، گرفتن انواع ژست ها و حالات در عکس هایی که از تمامی زوایای شناخته شده و ناشناخته!!! خب بالاخره شاید تنها هدف از قبول این همه بریز و بپاش، همین عکس ها باشد، به قول شاعر "کَس چه میداند...."

     پنج مرحله، من یک سوال دارم، آیا اینکار را هرگروهی به صورت خودجوش تر و فعالانه تر نمیتوانست انجام بدهد؟؟؟ یه سوال دیگه هم باقی میمونه... اینکه در هنگامه برگزاری مسابقه چجوری خیلی های دیگه که جزو انجمن نیستم وارد محیط برگزاری میشن؟؟؟

    این پست به نظرم نمونه شایانی از دموکراتیک بودن این وبلاگ هست... استاد گرانقدر، جناب آقای بیگلری، نه تنها از شما بخاطر تمام وقتهایی که برای ما صرف میکنید سپاسگزارم بلکه از اینکه اجازه میدهید تا اونجا که میشه ما دانشجویان حرف خودمونو بزنیم و آزادی نسبی ای تو این محیط داشته باشیم تشکر میکنم (y)
    امیدوارم هر کسی نظری مغایر با کلمات و سطور نگارش شده توسط اینجانب در اینجا داره، در همینجا بیان کنه که من هم ببینم و بتونم جواب بدم :)
  • دانیال کیقبادی
  • خب نمیدونم چجوری اما انگار انجمن مقصر شده!

    خوبه که  وقتی میخایم انتقاد کنیم؛اگر فکر می کنیم نقدمون صحیحه جراتشو داشته باشیم و با نام خودمون بیایم  انتقاد کنیم نه ناشناس!اگر شما مدعی آزادی بیانی؛چرا از آوردن اسم خودت ترسیدی؟

    برای این دوست عزیزم بگم که یا شما با روال های اداری دانشگاه آشنا نیستی و انقدر توپت پره یا کلا توپت پره و هر چیزی رو بدون اطلاع نقد می کنی!

    وقتی خانوم احمدیان میگه که فقط من صلاحیت داشتم؛این صلاحیت رو خودش تایید نکرده؛بلکه من فرم پر کردم و این فرم به آموزش کل رفته و تاییده علمی گرفته و همچنین حراست رفته و تاییده انضباطی گرفته!پس بدون که دانشگاه ما هم  شورای نگهبان داره برای خودش!

    گفتید که از انجمن انصراف بدیم؛به شخصه توی این 6 ماهی که دبیر بودم؛هر دو هفته به انصراف فکر می کردم!چوت دست تنها بودمشما توی انجمن فقط با دانشجو طرف نیستی!هم باید با مدیریت انجمن علمی کار کنی؛هم حراست و هم هم خود دانشکده!متاسفانه توی این ترم هم برای هر برنامه یکی از گروه های بالا اذیت می کرد!

    شما که انقدر به قول خودت خودجوش هسای چرا نیومدی و هودت یک برنامه اجرا نکردی؟چرا اصلا نیومدی توی برنامه ها کمک کنی یا نهایتا ایدشو بدی و بری؟دوست من این هایی که گفتی همش حرفه!وقتی بیای توی عمل و بروکراسی مریض این دانشگاهو ببینی،وقتی ببینی که برای یک کارگاه کوچیک باید از کجا ها مجوز بگیری و چقدر سنگ اندازی می کنن,میبینی که لیلی می بخشه و نوکرش نمی بخشه!

    شما که خودجوش! میخای ACM برگزار کنی؛چرا نیومدی و تو انتخابات انجمن شرکت نکردی؟قاعدتا تنها جوابش  اینه که حوصله پر مردن برگه ثبت نام رو نداشتی!!!و اونوقت من توی راهرو های دانشکده داشتم برای اینکه بچه ها بیان و ثبت نام کنن ؛بالا پایین می کردم.

    گفتی که با یه عده دانشجوی معلوم الحال توی انجمن میتینگ برگزار می کنیم؟

    اصلا خود شما کی هستی که بخای درمورد احوال دیگران نظور بدی؟این حرف شما توهین به اعضای و دوستان انجمنه!من دبیر انجمن هستم و هر اتفاقی هم داخل انجمن بیفته به عهده خودمه! و اتفاقات بین انجمن و جناب دکترحسن پور هم حل شدست!این نظر منه که انجمن باید درش به روی همه باز باشه...بچه ها بیان مشکلات درسی و آموزشی شون رو بپرسن.همین شلوغی به انجمن روح میده!

    شما نمیدونی که امسال شریف برنامشو عوض کرده بود و دو هفته ثبت نام رو زودتر تموم کرده!اون روزی که بچه ها مسابقه دادن؛چهارشنبش ثبت نام شریف تموم شد! بنابر این ما باید می جنبیدیم تا بتونیم مسابقه انتخابی رو برگزار کنیم! و برگزاری این مسابقه هم از کانال تلگرام انجمن اطلاع رسانی شده بود و همینطور بچه های وبران اطلاع رسانی کرده بودن.معلومه که شما میای دانشکده و میری خونه و بعد انتظار داری همه چیز به گوشت برسه!در حالی که انگار نه با بچه هاب انجمن ارتباط داری و نه گروه های دیگه!

    خیلی حرفای دیگه مونده! که اینجا جاش نیست!خوب بود که شما خودتو معرفی می کردی تا مثل دو تا دوست با هم حرفامونو می زدیم...اما خب!!

    در کل اون چیزی که شما از انجمن دیدی با حقیقت خیلی فرق داره!

    در آخر هم از خانم نادمی تشکر می کنم که زحمت مسابقه به گردنش افتاده بود.همچنین از همه بچه ها میخام که اگر نظری یا انتقادی دارن بیان و به خودم بگن.

     و ای دانشجوی متعجب ؛اگر مرد عملی؛انتخابات انجمن اردیبهشته!بیا شرکت کن!

    آقا یا خانم دانشجویه متعجب !!!!!!
    بیرون از گود وایستادن و صحبت کردن خیلی راحته !!
    اگه واقعا دوست داری  و می تونی کار پیش ببری چرا نمیای و انجام بدی فکر  نمی کنم کسی جلوتون رو گرفته باشه !!
    شما که اینقد خوب انتقاد میکنی به همین قشنگی هم بلدی کار کنی !! ؟؟؟( من که بعید میدونم!)
    مشکل کل جامعه ی ما اینه موقع حرف زدن که میشه همه میشن علامه دهر و موقع کار کردن هیچ کس رو پیدا نمیکنی !
    بله موقع همین مسابقه ی acm  خیلی ها اومدن نظر دادن و صحبت کردن قرار کار کردن هم گذاشتن اما موقع کار که شد فقط همون آقای کیقبادی و خانم نادمی که به گفته ی شما "با ملاحضاتی از جانب برخی از دوستان به انجمن راه پیدا کردند" همه هماهنگی ها و کارهای مسابقه رو انجام دادند ! 
    خیلی دوست دارم بدونم حاضری یه ماه یا اصلا یه هفته از درسات عقب بیفتی و اینجور کارها رو انجام بدی ؟؟؟؟ کاری که اصلا هیچ سودی برات نداره !


    واقعا مسخرش رو دراوردید همتون
    بس کنید کار هیچکدومتون قشنگ نیست
    این بحث ها به نتیجه ای نمیرسه
    این پست هم نمونه ای از مسخره بازیه بزرگه
    پیشنهاد میدم جا این پست یه پست باشه مربوط به سوال جواب سوالای ACM خیلی بهتره تا حاشیه هاش
  • محمد علی عرفانی
  • سلام خسته نباشید منتقدان عزیز
    اول اینکه من به شخصه دوس داشتم کمک کنم به کارای سایت قبل از برگزاری ولی بعدش نع پی کمک نکردم و طی صحبتی که ۲ ترم قبل زبا آقای کریمی‌ داشتم ، کمک کردن ما در فرایند ای‌سی‌ام صرفاً یک حل دادن به بچه‌های انجمن ، پس هرموقع خواستم کمک کردم ، هرموقع هم نخواستم راهمو کشیدم رفتم ، و اگر انتقادی باشه خودم انجام میدم ، این خطا به اون دوستمون ، ولی‌ خیلی‌ از حرفاشو قبول دارم و باهاش همفکرم ، قبول دارم کارای فوق برنامه سخته ولی‌ از دوستان انجمن خواهشمندم یکم فعالیت انجمن رو ببرن بالاتر و جایی هم کمک خواستن فراخوان بدن بگن آقا کمک ،
    از طرفی‌ آقای کیقبادی به نظر من انتقاد حیی از این دست باید به صورت ناشناس باشن که شما جبهه گیریتنو به سمت ینفر خاص نگیرین و با امم طرف باشین ، ولی‌ در کّل با این دوستمون موافقم ، منم که ناشناس نیستم میتونین خطاب به منم بگین :)
  • خطاب به همه
  • کلا کامنت های جالبی رد و بدل شد اینجا
    به نظرم یه تغییراتی باید تو انجمن داده بشه اما منم گفتم بعنوان کسی که تو مسابقه های ACM شرکت کرده دو تا چیز بگم که لال از دنیا نرم :)

    1 - آقای کیقبادی: من از دوستان شنیدم که پدر شما فرهنگی هستش و به نظرم مطمئنا تو گذر شما از حراست و اینها تاثیر داشته :))) البته الان اصن اینها مهم نیست اما شاید رابطه ای جای ضابطه ای را گرفته باشد :)))) خدا داند...

    2 - آقای کیقبادی: به نظرم لحن حضرتعالی برای مباحثه با مجادله فرقی نداشت. حتی انقدر این عصبانیت در جملات شما موج میزند که برخی از کلمات و واژه ها را نتونستید درست تایپ کنید. به نظرم مهم ترین چیز اعتداله و نه اینکه برای هر انتقادی از در دعوا وارد بشیم. به نقل از آقای عرفانی اگر انتقادی هم شده، هرچند به صورت ناشناس، باید با حوصله و کاملا متین و واضح به شرح ماجرا بپردازیم نه اینکه با جدل و زدن تهمت به فرد منتقد، بخواهیم درستی کار خودمونو ثابت کنیم. (به صحبتهای اننتخاباتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری 88 مراجعه شود.) برای شما که دبیر انجمن هستی شاید کمی راه نادرستی باشد. :)

    از همه به خصوص از استاد بیگلری عذر خواهی میکنم ،

     ولی فکر میکنم جا داره خطاب به دوست عزیزمون که همه میشناسمیش و فقط برای سرگرمی میاد حرف میزنه و میره، بگم :


    کسی حرف از صلاحیت میزنه ( یا حداقلش به صلاحیت دیگران فکر میکنه ) که حداقل یک نفر صلاحیت خودشو تایید کنه ...

    از همه به خصوص از استاد بیگلری عذر خواهی میکنم:

    یه ضرب المثل هست که میگه "فلانی خرش از پل گذشته" حکابت بعضی از  دوستامونه :DDD 
    آقای دزفولی کافیه دیگه...
  • محمد علی عرفانی
  • کسی میاد شخصیترو اسم گذاری میکنه و خودش خودشو نامعلوم نمیزاره .
    ولی واقعا بس کنید و یک شنبه به جلسه معارفه هسته ACM بیان
    دوره هم میتونیم کار های زیادی بکنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی